جاپان استعمال شدہ گاڑیدرآمد کی فیس/ ریگولیشنپاکستان میں

جاپان استعمال شدہ گاڑیدرآمد کی فیس/ ریگولیشنپاکستان میں

جاپان استعمال شدہ گاڑیدرآمد کی فیس/ ریگولیشنپاکستان میں

 

سال کی پابندی
زیادہ سے زیادہ. 3 سال کی عمر
منزل پورٹ
کراچی
شپمنٹ کا وقت
RoRo (14-24 دن)
برتن شیڈول
RoRo (ماہانہ)
شپنگ لائن
حمید-ال بین الاقوامی کنٹینر ٹرمینل (پرائٹ) لمیٹڈ
معائنہ
ضرورت نہیں ہے

 

شپنگ پورٹ

پاکستان درآمد کرنے کے لئے پاکستان میں بحیرہ بندرگاہ ہے استعمال شدہ کاریں جاپان سے.

 

دائیں ہاتھ ڈرائیو گاڑیاں

درآمد شدہ تمام گاڑییں دائیں ہینڈ ڈرائیو (RHD) ہونا ضروری ہے.

2006 میں اعلان کردہ نئی درآمد کی پالیسی کو تین سال کی عمر کی اجازت دیتا ہےاستعمال شدہ کاریںغی ملکی پاکستانیوں کے لۓ دو سال کی بجائے.
استعمال شدہ کار درآمد کرنے کے طریقہ کاراب پاکستان میں بہت آسان ہے.

 

مندرجہ بالا گاڑیوں کی درآمد پر قابو پانے والے قواعد و ضوابط میں ترمیم کی گئی ہے

  • تحفہ اور ذاتی سامان کے منصوبوں کے تحت،تین سال کی عمر تک گاڑیاں اب قابل درآمد ہوگی.

  • تحفہ سکیم بھائیوں اور بہنوں کے تحت بھی قابل ہو جائے گا،والدین، شوہر، بیوی اور بچوں کے علاوہ.

  • اب اس کی ضرورت نہیں ہوگی کہ گاڑی ذاتی سامان کے تحت اس کی درآمد یا رہائشی منصوبہ بندی کی منتقلی سے قبل پاکستانی قومی نام کے نام پر درج ہو.

  • چار اقسام میں گاڑیوں کی درآمد کی اجازت ہے. تمام پاکستانیوں کو درآمد کر سکتا ہے نئی کاریں جبکہ صرف غیر ملکی پاکستانی استعمال کاروں کو درآمد کرسکتے ہیں.

  • پاکستانی نژاد کارڈ کے حامل بیرونی پاکستانیوں کو بھی تحفہ کے تحت گاڑیاں درآمد کرنے کے اہل ہوں گے،ذاتی سامان اور رہائشی منصوبہ بندی کی منتقلی.یہ کارڈ پاکستانیوں کو کسی اور ملک کی شہریت یا امریکہ میں ایسے ہی سبز کارڈ لے کر شہریوں کا انتخاب کرتے ہیں.

  • غیر ملکی پاکستانیوں کے لئے سامان کے قوانین کے تحت،استعمال شدہ اور نئی گاڑیوں کی درآمد کی اجازت ہے کہ رہائشی منتقلی،فوری طور پر رشتہ داروں کے لئے تحفہ اور چھ ماہ سے زائد عرصے تک ملک بھر میں رہنے کے لئے.نئے قوانین ان اقسام کے لئے طریقہ کار کو آسان بنانے اور خامیاں اتارنے، جس کے نتیجے میں بہت خرابی ہوئی، ہمایون نے کہا. استعمال کردہ کار کی ملکیت کی پابندی ختم ہو چکی ہے اور غیر ملکی پاکستانیوں کو مارکیٹ سے استعمال شدہ کار خرید سکتی ہے، جو تین سال سے بھی کم ہے.

  • گفٹ اسکیم کے تحت ایک غیر ملکی اب والدین کے علاوہ بھائیوں اور بہنوں کو تحفہ بھی بھیج سکے گی، بیوی اور بچوں

  • چونکہ بائیں ہاتھ ڈرائیو پاکستان میں دائیں ہاتھ کے خلاف دنیا کے زیادہ تر حصوں میں نظام خراب ہے. دائیں ہاتھ ڈرائیو کاروں کے درآمد کی سہولیات کے لئے ملکیت کی پابندی ختم کردی گئی ہے.

  • حکومت کی پالیسی پالیسی 2005-06 میں لے جانے والے نئے اقدامات سے پہلے، بجٹ 2005-06 میں استعمال ہونے والی کار درآمد پر ایک فیصد سے دو فیصد پر استحصال کی بونس میں اضافہ ہوا. یہ تقریبا 40،000 کاروں کی مانگ اور سپلائی فرق پل کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا، جس کی وجہ سے مقامی صنعت نے پیداوار کی صلاحیتوں کو دوگنا کرنے کے باوجود پورا نہیں کیا.

 

درآمد کی فیس

1،300 سی سی کی صلاحیت کے ساتھ نئی کاروں پر درآمد کے فرائض 50 فیصد ہیں؛ 1،800 سی سی کی گاڑیوں میں 65 فی صد چارج کیے گئے ہیں اور 1800 سی سی سے زائد کاریں 75 فی صد ہیں.استعمال شدہ کاروں کے لئے ڈیوٹی میں کمی کا مؤثر طریقے سے یہ ہے کہ ایک دو سالہ کار کار 1،300 سی سی کی صلاحیت کے حامل کار صرف 2 فیصد کا فرض کرے گا.
جبکہ پاکستان میں فروخت شدہ نئی کاریں 1،300 سی سی یا نیچے ہیں، حکومت بڑی درآمد کی حوصلہ افزائی کر رہی ہے عیش و آرام کی کاریں. سب سے بڑی کاروں پر درآمد کے فرائض، 100 سے 75 فی صد میں کمی آئی ہے.

 

پاکستان میں اوپر فروخت شدہ استعمال شدہ گاڑیاں

متعلقہ لنکس

 

NOTE: This text is machine translated. For accuracy, please refer to the english page.

 

 

Share post